اس ام اس های باحال، جذاب ،خنده دار...
عشق ماندگار
این وبلاگ بر اساس سلیقه خودم بوده و من امیدوارو از وبلاگ من لذت ببرید.
درباره وبلاگ


به رسم تمام نوشته های عالم اول سلام به وبلاگ من خوش اومدید

پيوندها
فاصله ها
انار
عاشقانه ها
زیر سایه عشق تو
عشق من
عاشقانه سجاد و افسانه
فقط واسه دل خودم
عشق نافرجام
پاتوق احساس
برای عشقم
دفتر خاطرات جوجو
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق ماندگار و آدرس zanjireshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 36174
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مسافر عشق

آرشيو وبلاگ
آذر 1392
فروردين 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 13:7 :: نويسنده : مسافر عشق

اگر دریای دل آبیست،

تویی فانوس شب هایم

اگر حرفی زدم از گل،

تویی مفهوم و معنایش...

 

02563987451155

این شماره حساب قلبمه

هر چی غم داری بریز به حسابم!!

 

بغض بزرگترین اعتراضه...

اگه بترکه دیگه اعتراض نیست...

التماسه...

 

ستاره ها وقتی می شکنن

می شن شهاب...

اما دلی که میشکنه

میشه سوال بی جواب...

 

خدایا گشته ام از زندگی سیر،

که نرخ کادوی زن شد نفس گیر

چرا در روز زن پول و زر و سیم

ولی روز پدر زیر پوش عرق گیر؟؟؟؟؟

 

حیف نون میره ختم.

ازش میپرسن :«شما کی هستین؟»

میگه :« من سایر بستگانم!!!»

 

نگو بار گران بودیم و رفتیم

نگو نا مهربان بودیم و رفتیم

آخه این ها دلیل محکمی نیست

بگو با دیگران بودیم و رفتیم...

 

به یاره میگن با ابریشم جمله بساز!

میگه: هوا ابری شم خوبه.!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نازلی
ساعت11:17---21 ارديبهشت 1392
سلام.من که خیلی خوشم اومد واقعا خوب بود.

چت روم باحال مبینا
ساعت14:52---19 ارديبهشت 1392
سلام گلم.خوبی؟؟؟/وبلاگت عالیه دمت گرم
عزیزم یه چت روم تازه ساختم.چت روم خوب و پاکیه
خیلی خوشحال میشم بیای و اونجا رو به دوستات هم پیشنهاد بدی.اگه لینک هم کنی آدرس چت روم رو ممنون میشم
حتما بیای تا با کمک هم اونجا رو شلوغش کنیم هاااااااااا
قربونت برم.تو چت روم منتظرتم.حتما جیگر.فعلا.....


فاطمه
ساعت14:50---19 ارديبهشت 1392
سلام
خوبی؟
وبلاگت عالیه
حتما بهم سر بزن پشیمون نمیشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: